fredag, oktober 09, 2009

091009

Jag lyckades sova över en timme idag, haha! :(

Jag hade ställt klockan på 12 för att jag ville komma upp i ganska bra tid, men ja.. Jag lyckades stänga av alarmet i sömnen, och jag drömde en sådan sjuk dröm!
Lotta och jag snodda hästar från en ridskola, haha. ÄGD.

Jag vaknade i alla fall 16:55 med ett ryck och kollade på klockan, ringde Runa och förklarade, skyndade mig sedan på med kläderna och borstade tänderna och sprang till Statoil.
Och på något underligt sätt så har jag förstått Vegar jättebra idag!
Sist jag jobbade med honom så stod jag som ett frågetecken hela tiden, haha!

Aja..
Nu ska jag spela WoW.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Duu, de ska mkt till om jag ska sno hästar.
Om jag ska göra de betyder de att jag måste vara nära dom.
fast jag har ju blivit bättre så vi kanske kan göra de nångång.

Mamman sa...

Det var väl inte zombiehästar ;-\
Kanske bara små snälla busenponnyer.
För dom behärskar ju Lotta fullt ut.