måndag, oktober 05, 2009

091005

Jag har världens mensvärk.
Brukar inte ha det i vanliga fall, men idag skulle jag antaligen ha det. Stackars mig..

Fick sms av Runa för ett tag sedan, hon undrade om jag kunde jobba från 8-12 i morgon, och det är ju klart att jag kan!
Hon är ju så jävla underbar som ger mig så bra tider!
I vanliga fall ska man jobba 7-8 timmar per dag, men hon ger mig bra nybörjartider.
Som sagt, jag är ju sjukskriven egentligen. Och när jag får chansen att jobba pass lite då och då så är det ju SJÄLVKLART att jag gör det!
Både hon och jag tjänar på det.
Hihi.

Yäää.
I morgon så ska Filip och jag till Ski och föra över pengar till Pål, (han vi hyr utav).
Filip har ju fortfarande inte fått någon kod, så han kan inte ta ut pengar, eller använda internetbanken, och jag har ju inte fått mitt bankkort!
Vi var ju till Ski i torsdags, och då fick vi reda på att mitt kort hade skickats tillbaka till banken?!
Varför?! Hur?! WTF?!?!?!

Welcome to your Space Olympics - all the oxygen has run out
And someone who will not be named, accidentally hit self-destruct

As you file to your escape pods, I'll distract the alien hordes
And as I stare death in the face I know my sins will take me to hell.

You do it for the love - My love!
And there ain't no woman that could take your spot my love

Inga kommentarer: