torsdag, oktober 01, 2009

091001

Just nu är det första Oktober (01:53).
Och igår, den sista September så hände ingenting.

Blev inget jysk igår heller :$
Vet inte varför idag.

Eller jo. Det vet jag visst!
Jag somnade om, haha!
Ska nog lägga mig snart så att jag kommer upp i morgon och kan dra upp Filip.
Vi måste VERKLIGEN ha en garderob! Och det vore så värt att fixa det innan vi åker tillbaka till Sverige.
För då kan vi städa undan alla kläder som ligger i väskor och påsar över hela hallen.
Hehehe..

Idag har mitt internet muckat sönder!!!

Filip och jag körde The Nexus, och min dator dog, yeaj!!!
Och när jag startade den så fick jag inte in något internet..
Tänkte att jag skulle starta om den igen, men det funkade inte då heller..
Öppnade kör och skrev "ipconfig/flushdns" och det funkade fortfaranade inte.
Reparerade, inaktiverade, aktiverade, ingenting funkade!
Ominstallerade allt dessutom, men icke..

OCH NU, fem timmar efter, så funkar det.. Och vid den här tiden vill INGEN köra herocis. BLÄ!

Tråkigt..

Suger...

PUSS

1 kommentar:

Mamman sa...

Masa er upp o åk på Jysk nu när ni har min bil !!!! Som jag längtar efter!!! Men jag längtar ännu mer efter er !!!!! Kramar !!!!!