fredag, september 18, 2009

Tiden tickar framåt, men alldeles för sakta

Hmm.
Jag undrar om jag ska ta och spela ett tidsfördrivar spel tills min kära Filip kommer hem.
Det blir antaligen WoW eller TS3. Visst är jag cool med mina spelförkortningar?
Visste väl det.

I morgon åker jag och Filip till Oslo, IGEN, för att köpa en till Air Cruiser N300 USB Adapter.
Förjävla bra "mojäng" må jag säga!
Nästa helg blir det förmodligen en massa jävla nördande. Det ser jag fram emot!

Åker hem till kära Njutånger också, i slutet av denna månad, eller i början av nästa månad.
Ser fram emot det också!


Varför heter det just "ser fram emot?"
Vad har ser med det att göra?
FÖRKLARA DET FÖR MIG!

1 kommentar:

Mamma sa...

Ja vi får ha födelsedagskalas när du kommer hem. Ska köpa ballonger o serpentiner. ;-) Kram Mamman.