torsdag, september 24, 2009

Min humor II

niclas says (22:37):
om en ost 'är rund, hur många jordekorrar får det plats då?
Lisyia says (22:38):
fem?
niclas says (22:38):
nej jag vet inte jag är dövstum


"Två älgar var ute i skogen i gick, och plötsligt blev den ena älgen skjuten,
men då sa den andra:
- Äsch, det gör inget, för min pappa jobbar på Konsum."

"Alla barnen lägger pussel, utom Pia, för hur skulle det se ut?"

"Två älgar var ute och flög då sa den ena:
- Älgar kan väl inte flyga?"
- Nä, men jag har röda kalsonger."

"Det var en gång två elefanter som var ute och flög. Så flög den ena in i en lyktstolpe och dog men då sa den andre:
- Det gör inget för min pappa är strumpstickare."

"Det var en morgontidning och en kvällstidning som var ut flög, då sa morgontidingen till kvällstidingen:
- Hur många läsare har ni?
- Ja, svarade kvällstidningen."

Inga kommentarer: