tisdag, september 01, 2009

090901

Jag la mig vid två tiden i natt, och nu sitter jag vaken, (07:10), på grund av att jag blev väckt när Robin och Bengen skulle till jobbet.

Bengen kom tillbaka igår by the way, han skulle ju egentligen bo på Svenska föreningen nu med en kille, men när dem kom dit så hade inte killen flyttat ut ur rummet som dem skulle ha, så dem sov på soffan i natt.
I feel bad for the other guy! (jag hör jätteväl in i mitt rum när Bengen snarkar).

Just nu sitter jag och kollar ut igenom fönstret var 10:de sekund i hopp om att få se min älskling parkera bilen.
Känner inte att det är någon idé att försöka somna om förens han har kommit hem.
Kanske jag ska äta ett winerbröd när han kommer hem? Dricka lite oboy?
Det får nog bli så, för då kan jag borsta tänderna en gång till! WIIE!
(jag tycker om att borsta tänderna).

Nu får han tamme tusan ta och komma! I miss him :(

Inga kommentarer: