tisdag, september 08, 2009

090908

Söndagskväll, jag klev upp vid 17:00, och Filip vid 19:00.
Vi käkade, packade, och åkte vid 21:00 mot Vestby och skrev på lägenhetskontrakt.
Efter att ha gjort det så åkte vi till jobbet.
Vi jobbade från 23:00, till 06:00. Gick faktiskt ganska fort.
Sedan räknade vi pengar och drog iväg vid 06:30.

När vi kom ut ur Norge så köpte vi cola, vatten och lite godis.
Efter 6 timmar bilresa så var vi i Västerås, stannade där och käkade lite på Donken.
Sedan var det bara full fart hemåt!
Åka, åka, åka! Till slut var vi äntligen hemma.
Shiva kom ut på gården, luktade på båda oss, och när hon hade luktat på båda fick hon fnatt, haha.
Hon skällde, ylade, gnällde och sprang fram och tillbaka till båda, lol!
Min lilla sötfia.

Filip åkte hem för att käka, jag gick in och fick se hur hemskt mitt rum såg ut efter att min lillebror hade tagit över det, haha.
Det mesta som jag hade lämnat framme fanns kvar, + dubbelt så mycket mer, lolzi!
Jag käkade lite, sedan kom min älskling hem hit.

Vi satte oss lite vid datorerna och tankade ner patch 3.2 till WoW.
Men ingen hann få ner den innan vi bestämde oss för att åka till Filip och sova, vid klockan 21:00.
Jag tror båda somnade hyfsat jättefort!
Man hann bara lägga sig, sen dog man.
Så nu har jag nytt rekord i att vara vaken, utan medicin då!


Vaknade idag vid 11-tiden av att min mor ringde och väckte mig.
Kollade åt sidan och såg att min plüppis var borta!!!
Jag började bli lite förtvivlad, lol!
Men sedan hörde jag någon gå omkring uppe, och sedan springa ner för trappen.
Aw, min lilla söta älskling!
Han hade vaknat vid 10 och hade inte kunnat somna om.


Och eftersom jag blev väckt så fick jag inte sova ut, så hela dagen har jag varit seeeg.
Filip gjorde frukost till mig, medans jag låg kvar i sängen!
Han är bäääst!


Efter frullen så tog vi en dusch, TILLSAMMANS!
Vi hade inte duschat tillsammans på tre månader, jättedåligt.
Åkte hem till mig för att gå med hundarna, aaw.
Hade glömt hur mysigt det var att få gå ut och gå med hundarna.


Vi drog sedan in till den "stora" "glada" staden för att gå till Nordea och Arbetsförmedligen.
Sen bar det iväg mot Stimpa och Hanna!
Verkligen feting najs att få träffa dem :)
Dock var jag dödstrött, så det blev inte för långt besök.
MEN JAMBOMACKA BLEV DET - MUUUMMS! Luktar curry nu, gött dä!


Nu sitter vi hemma hos mig och väntar på att patchen ska laddas ner på Filips dator.
Hoppas vi hinner spela något innan jag totaldäckar, lol.

1 kommentar:

emma. sa...

FETT att vara hemma igen? damn du har inte vägarna förbi här snart? kan hända att jag saknar dig! :D