tisdag, september 22, 2009

Fucking jävla äckel stress

Min hals är uppsvullen.
Mina ögon kliar konstant.

Jag är täppt i näsan.
Jag har haft ont i käkarna i en vecka nu snart.
Det gör så jävla ont. Har spänningar. Försöker slappna av, men det känns som om käken ska fastna då.
LOL..

Jävla stress.
Men vad är jag stressad över?
Jag tuggar jämt i sömnen, och när jag är vaken kan jag omedvetet gå runt och tugga, eller bara bita ihop käkarna jättehårt, utan att jag märker det, förens jag verkligen försöker slappna av.

Jag är JÄMT spänd någonstans.
När jag försöker slappna av i hela kroppen så märker jag efter ett tag att jag spänner en kroppsdel.
Jag slappnar av i den, och inser att en annan del utav kroppen spänner sig.
Så jävla äckligt drygt.

Och jag har i princip jämt ont i nacken och ryggen, mest mellan skulderbladen.
YIPPIE, kul..

1 kommentar:

Lotta sa...

Jag vet varför, de är för du inte är med mig :)