måndag, september 21, 2009

Det känns som om att min blogg blir mindre intressant för varje inlägg som jag skriver, lol.

Spontan tanke:
Jag ska nog köpa en hamster ett marsvin. Jag kan fan inte leva utan husdjur!
Och jag kan ju inte ha min kära vovve här i hybeln, för den är alldeles för liten,
och dessutom fick man inte ha husdjur.
MEN EN HAMSTER ELLER MARSVIN FÖR VÄL INTE SÅ MYCKET OVÄSEN?!
Ska fan köpa en.


Nu ska jag lägga mig, I think.
Eller ja.. Det blir nog spikmattan först.


Oh, btw!
Filip om du läser det här:
Varmvattnet tog slut när jag duschade, så jag kunde inte diska, så DU får göra det, hehe.
SNÄLLA? :) :) :) Puss.
Ehh.. Och om du tänker lägga dig vid kvart i 10 så kan du väl väcka mig? :D :D :D
PUSS.



NU SKA JAG SPIKMATTA MIG SJÄLV.
KALKON!

2 kommentarer:

Mormor sa...

Ligg inte så länge på spikmattan varje gång.Utan försök med 5-7 minuter i tage

emma. sa...

tänkte ju fan också det! kommer inte kunna skaffa hunn på ett bra tag,WE'RE IN THIS TOGETHER? jag kan ju alltid komma till dig för en parning hehehe.vi köper marsvin,hamstrar är bittra.