onsdag, september 30, 2009

Coolboys & Fjortisbrudar

Varje gång jag ser "coolboys" med fettigt hår, så kan jag inte låta bli att skämmas.

Varje gång jag ser dessa coolboys med "dyra" kläder och fettigt hår, så kan jag inte låta bli att skratta åt dem.

Varför vill man se ut så?
Jag är nu inte någon mode-expert, eller modeintresserad, jag är inte så brydd över huvudtaget, men VARFÖR vill man överdosera vax/gele/vad-dem-nu-använder i håret så att det ser fett ut?
Är det inne att vara flötig?
VARFÖR FÅR INTE JAG DÅ UPPMÄRKSAMHET?
Mitt hår är flötigt lite då och då, men inte fan får jag fjortisbrudar..

Varför man nu vill ha en fjortisbrud?

En tjej som har mörkare ansikte än resten utav kroppen.

En tjej vars ansikte är täckt med fler lager brunkräm/foundation.

Varför vill man se ut så?
Varför vill man över huvudtaget överdosera smink i hela ansiktet?
Mörkt ansikte, rosa läppar, och kladdig mascara.
Och när dem sedan tvättar bort all smink så ser man en helt annan människa.

Jag är ju som sagt ingen mode-expert, men vad är grejen med allt det där?
Varför vill man överdosera allt i ansiktet och håret?
Varför inte överdosera godis till mig?
Hade varit sååå mycket mer värt.

Efter punkten så är det slut på detta inlägg, och efter inlägget sätter jag punkten, som visar att inlägget är slut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi there very nice [url=http://www.frlongchamp-pascher.eu/sac-de-voyage-longchamp-pas-cher-c-6.html]Sac De Voyage Longchamp Pas Cher[/url] web site!! Man .. Beautiful .. Superb .. I'll bookmark your site and take the feeds also??I'm happy to find a lot of useful info right here Longchamp insister sur la philosophie d'entreprise. Le fondateur de Longchamps est un homme tr¨¨s gentil. Il h¨¦rite de l'entreprise pipe de son p¨¨re. [url=http://www.frlongchamp-pascher.eu/petite-maroquinerie-c-8.html]Sac Longchamp Petite maroquinerie[/url] ,in the submit, we need work out extra techniques on this regard, thank you for sharing. . . . . .