måndag, september 28, 2009

090928

Jahapp. Då var jag där igen.
Jag vill göra nånting, men vet inte vad.
För jag vet inte vad som är roligt. Lol?

Jag har.. Äh, orkar inte klaga.
Där emot tänker jag säga saker som jag vill göra:
  • Skriva intressanta saker
  • Gå ut och gå med Shiva
  • Färga håret + skaffa lockar
  • Köpa kläder
  • Gå på bio
  • Köpa jättemycket lösvikts godis
  • Pierca mig
  • Tatuera mig
  • Få ordning i lägenheten
  • Träffa Lotta
  • Skratta åt tråkiga saker med Lotta
  • Fotografera
  • Skaffa skills i photoshop
  • Laga god mat
  • Ha mer fantasi.. ööh...
    Okej, där tog det slut.
Nu ska jag skriva varför alla saker är omöjliga.
  • Jag är alldeles för ointressant för att skriva intressanta saker
  • Ja.. Shiva är ju inte här, och jag är inte Sverige, så det blir svårt
  • Jag har inte pengar till hårfärg eller permanentvätska
  • Jag har inga pengar till kläder heller
  • Vart ligger bion? Och vem ska jag gå med? Och för vilka pengar?
  • Lösvikts godis här är inte värt att köpa, ni anar inte hur dyrt det är
  • Inga pengar till piercing
  • Inga pengar till tatuering
  • Har ingen garderob eller hyllor
  • Lotta är fattig i Göteborg, jag är fattig i Norge
  • Vi säger bara roliga saker
  • Vad ska jag fotografera? Och när?
  • Vart ska jag börja? Hur gör man med photoshop? Vem ska lära mig?
  • Vad tusan ska jag laga?
  • ..........

Inga kommentarer: