måndag, september 28, 2009

090928

Haha, fan vad dålig jag har varit på jobbet idag :(.
Fick ett sms ganska sent utav chefen där hon frågade om jag kunde jobba, så jag kom ju i säng vid 3-tiden, och skulle upp 8.
Jag tog mig upp, och tog mig till jobbet.

Dagen börjar med att jag hör fel, nästan hela tiden.
En kvinna kommer in för att köpa bollar.
Jag hör följande:
- Tre chokladbollar och sex russinbollar.
Jag upprepade till och med vad hon sa, för att vara säger, sen slog jag in.
Men när jag hade gjort det blev det ett klagade från henne.
- JAG SA TRE CHOKLADBOLLAR, OCH TRE RUSSINBOLLAR, SAMMANLAGT SEX STYCKEN....
Jag ber om ursäkt för mitt fel och slår om allting.
När jag har gjort det så tar jag betalt, och kvar där står hon, sur som citron och frågar:
- JA, vart är mina bollar då?!

Inne på statoil så gör dem alltid 3-pack och 6-pack som dem är relativt synligt vid kassan. Det finns även en hylla där man kan packa ner hur många bollar man vill.
Så jag pekade åt henne och hon sa:
- Ska man göra allting själv? Ska det vara så här?

Haha, om jag får säga min sak så hämtar man väl allting man ska ha först, och sen tar betalt? Eller?!?!?!?!?!?!
Surfitta :(

Efter den kvinnan så lyckades jag ge två stycken för lite tillbaka :( :(
Tur att dem sa till, för efter dem två vaknade min hjärna till lite.
Dock lite för mycket, gick över till att vara jättenoga.
Vilket också kan irritera vissa kunder då dem får höra samma fråga om och om igen, och dessutom vänta.
Aja.. Shit happends. Tur att det bara var tre timmar som jag jobbade.

SNYGGA KINDBEN....


Filip och jag skulle ju till jysk idag, men det blir inget.
Han vill sova.
Jag förstår honom.

Hej då.

Inga kommentarer: