fredag, september 25, 2009

090925

Ouh, kom hem från jobbet nu. Är flötig i håret, ansiktet och om händerna. Gött.
Har jobbat med två killar idag som jag aldrig träffat förut.
Den första killen jag jobbade med var en kille som var väldigt.. ja.. han pratade lågt och mummligt.
Den andra killen som jag jobbade med pratade högt och fort, haha.
The boy no.1 och förstod inte varandra ett dugg, haha.
The boy no.2 förstod jag lite bättre. Hade nog förstått ännu bättre om han hade pratat lugnare :D


Efter mitt jobbbpass så kom Filip och hämtade mig, vi åkte för att handla.
Hittade en affär som påminde mycket om Ö&B. (och jag säger som Binx, vad fan står "&" för? man säger ju ÖB inte Ö OCH B. irriterande..)

Vi handlade i alla fall ingredienser till Kärleksmums, och kyckling, ris, currysås och sallad.
Så jag ska göra en fiiin sallad, medans Filip fixar kyckligen. Eller kylling, som jag oftast säger nu efter att fått höra det så mycket.
Kylling är mycket lättare att säga än kyckling :D.
(igår sa jag till och med 20 på norska när jag prade med Filip!!!)


Min rygg gör ont..
Jag svamlar!! :D

Ska duscha nu!
BAJS

2 kommentarer:

Mamman sa...

Va duktiga ni är vuxenpoäng !!!
Kram

Anonym sa...

Bra Bra jättekul att höra att det går ganska bra för Er, men har Du något mot din hosta och halsonda annars köp bafucin på apoteket.
Häsningar Mormor