torsdag, september 17, 2009

090917

Det är en irriterande fluga som flyger omkring i vårat kök!
Hihi, roligt det känns att skriva "Vårta kök" och inte "mitt rum".

ÖH, vilken dålig inledning till ett blogginlägg!
Men det är ju sant, jag har inte mycket bloggskills, lol.
I alla fall..

Filip och jag var in till Oslo idag och köpte en.. mojäng till datorn, så att vi får in trådlöst internet.
Vi tänkte så här eftersom båda ha inbyggt nätverkskort i datorerna, men som inte vill funka:
"Vi köper en, så att vi kan ladda ner drivrutiner till den andra datorn."

Resultatet blev:
Vi har internet på den ena datorn.

Vi tankade ner rätt drivrutiner, updates osv, men det vill verkligen inte funka, lol.
Fattar inte varför!



Eeh. Det går segt att skriva.
Jag vet inte riktigt hur jag mår just nu. Är alldeles tom i skallen, buhu..



<3

Inga kommentarer: