söndag, september 13, 2009

090913

Hehe, klockan är 02:02 nu.
Undra om det kanske är dags att lägga sig?
Klockan 9:00 i morgon så ska Filip hämta en släpvagn i Hudik, sedan är det bara att börja packa in våra saker och åka ner mot Norge.
Till våran egna lägenhet, oi!
Jag längtar jättemycket!

I natt sover min kära Filip hemma, och det är jättetomt utan honom, buhu!
Tänk att jag aldrig blir less på att sova med honom?
Jag har i princip sovit med honom varje dag i ett år! .. snart två år!
Eller ja.. Han gjorde ju faktiskt lumpen, och då missade vi många sov-timmar tillsammans.
Dumt..

Och som Stimpa sa i förrgår:
"Att du klarade av den tiden då han gjorde lumpen!"
Ja, att jag gjorde det!
Men är man jättekär, och älskar någon otroligt mycket, så låter man sin kära klä ut sig i gröna kläder och springa runt i skogen och panga! ;)
Eller ja.. vette tusan om han sprang så mycket.. Han kanske mest körde ett stort fordon?
Vem vet.. förmodligen Filip.

Eeeh.. Mina ögon orkar inte hålla fokus längre, lol.
Är det kanske nu det är dags att inse hur trött man är?
Jag ska nog lägga mig nu, hoho.

Sov gott Jennifer!
Ah, detsamma Jennifer!
HOHO.

Inga kommentarer: