torsdag, augusti 20, 2009

Mongo-ögon

Dagen sedan jag fick feber har mina ögon varit otroligt skumma.
Så fort jag rör dem åt sidan eller liknande så gör det skitont i dem och i huvudet.
Jätteskumt!
Förstår inte varför det är så.
Ont, ont, ont..


Om cirka tre veckor så ska Filip och jag åka hem en vända i alla fall.
Ska bli skönt att få träffa familjen!
Funderar på att gå på bio med min kära lillebror! Kanske med hela familjen?
Tror jag ska smuggla med Shiva in på bio i en ryggsäck, så som Binx gjorde med Ruben, hoho!
Busigt värre!
Frågan är om jag har en ryggsäck som Shiva får plats i, haha.

Bah.
Vet inte vad jag ska skriva.
Adjö!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det med ögonen känner jag oxå !
Det känns bra att ni tänker komma hem o hälsa på snart. Vi kanske kan klä ut shiva o sätta henne i en rullstol ! Kram Mamma.