fredag, augusti 28, 2009

Kinesiska

Allting på denna dator står på kinesiska! (har lånat Juju's dator).
Dessutom är det en otroligt liten dator, så mina korvfingrar träffa alla tagenter samtidigt, nästan i alla fall.
Börja få in det ganska så bra nu, men mina fingrar vill gärna träffa två tagenter i stället för en.

Idag så har Filip och jag åkt till Nordea för att försöka skynda på dem så att vi får våra kort, vi vill ju ha lön!
Jag vill jobba, buhu.

Efter att vi varit på Nordea så ville Filip gå på Donken, och efter lite gnällade så gick jag med på det.

En Big mac meny kostade 85 NOK, cirka 100 svenska kronor.
Dessutom var det inte mycket till hamburgare!


Jag beställde en mellan pommes och en mellan chokladmilshake.
(btw, jag är laktosintolerant, så ni kan ju gissa vad jag har gjort nästan hela dagen efter den milkshaken)
Precis, jag har bajsat en massa, och spelat WoW, hihi!

Nej nu ni, nu är jag less på denna dator.
Jag får ont i nacken av att sitta vid den. (när jag blir irriterad och stressad så får jag ont i nacken, lol?!)

Aja, hej då!

Inga kommentarer: