tisdag, augusti 11, 2009

Jag är kär

Vilken dålig rubrik!
Men jag är ju faktiskt kär, i min lilla pojkvän, som ligger med sitt huvud i mitt knä nu, aaw.
Söt han är.
Trött är han. Hoho!

Vi håller på att göra mat, för inte omväxlingens skull så ska vi äta pommes och korv!

Vad har jag gjort idag?
Typ.. ingenting.
Försökte sova så länge som möjligt, bara för att slippa sitta ensam. Men till slut gick det inte att sova mer, så jag satte mig och spelade WoW! :D
Har gjort en Nelf Hunter, är level.. hmm.. 14 nu tror jag! :D

Det har även varit en man hit idag från styrelsen.
Öh, han sitter i styrelsen över dem här lägenheterna, höhö.
Jag fick visa vart det fanns vattenskador och möggel i lägenheten.
Så till veckan ska det komma hantverkare, ska bli skönt att bli av med möggel-lukten inne på toaletten!

Men ja..
Jag längtar fortfarande hem, har aldrig varit ifrån min familj eller mitt hem så här länge, vad jag vet i alla fall!

I morgon är min älskling ledig, så vi ska fixa lite saker, bland annat gå till legevakten (läkare) och fixa p-piller och intyg till min medicin.

I natt blir det mysimys med Fiiiliiiip.
MI LAV JU.

HEJ DÅ.

Inga kommentarer: