söndag, augusti 30, 2009

Fyra skulle:
1. Skulle du vilja vara längre? - Ibland, men bara några centimeter.
2. Skulle du vilja väga mer? - Ptja.. Ibland :D
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Mjae. Kanske om jag var känd själv, för annars skulle jag inte känna mig så speciell, lol!
4. Skulle du dricka dig full nu? - Nej, dricker ju te atm.
Översättning åt mor och far ->(atm = At the moment)

Åtta kan:
1. Kan du vifta på öronen? - Inte vifta, men röra ^^
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej, men jag vill kunna :D
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Ger jag mig fan på det så :D
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - Haha, självklart!
6. Kan dina vänner lita på dig? - Självklart!
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - Haha, hell no! Piercad navel är så fult, haha.
8. Kan du suga? - Suga vad? :( :( :(

Svara ärligt:
1. Tycker du om någon just nu? - Jag älskar någon just nu!
2. Sol eller måne? - MÅNE!
3. Vinter eller höst? - HÖST
4. Soligt eller regnigt? - Lite regn, lite sol? :)
5. Pierca tungan eller näsan? - TUNGA FTW. I näsan ser det bara ut som en finne, dessutom en tråkig piercing :( (förutom septum då, tjur/tauren ftw)
6. Vara seriös eller rolig? - BÅDE OCH :D
7. Brinna upp eller drunkna? - Brinna medans jag drunknar? :(
8. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Pärorna ftw


Om mig:
1. Fullständigt namn? - Jennifer 'Lisyia' Hellbom
2. Vart vill du bo? - Ptja, Norge är trevligt!
3. Hur många barn vill du ha? - 0
4. Vill du gifta dig? - Nej
5. Är du kär? - JA :D
6. Favoritårstid? - Hösten

Har du under dom senaste 24 timmarna:
1. Kysst någon? - Ja, Filip :)
2. Blivit kramad? - Ja :D
3. Känt dig fånig? - Kanske lite, hihi
4. Saknat någon? - Yes sir!
5. Haft sex? - :D :D :D :D :D

Favoriter:
Färg: Vet inte :(
Mat: Kryddig mat = God mat
Band: Opeth och Isis
Film: Vet inte :(
Bok: Lotta Thells böcker!
Serie: Jag är ingen seriefjant :(
Sport: Innebandy
Årstid: HÖST HAR JAG JU REDAN SAGT!!!
Veckodag: Fredaaaag
Glassmak: Laktosintolerant, så ingen!
Tid på dygnet: Kväll/natt

För tillfället:
Humör: Boooreeeed
Smak i munnen: TEEEE
I dina öron: WoW-fightz, eftersom Filip spelar.
Kläder: Mjukisar!
Bakgrund på datorn: Nå fjotisar :D (sitter på Robins dator)
Nagellack: INGEN?! Kan inte minnas när jag målade naglarna sist :D
Tid: 00:09
Omgivning: Filip och smuts
Irritationsobjekt: No WoW-time :(

Har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Yes sir!
Blivit arresterad: Nope
Badat naken: Ja, när jag var liten :(
Sovit naken: Usch, ja! :( (hatar att sova naken, tror att jag kommer att bajsa på mig!!!)
Sovit med sällskap: Yes
Varit med på TV: JA :D När dem filmade från Östanbräck typ.. 2001? Jag torkade mig runt munnen, mmm! GODIS!
Kysst någon du inte känner: Ja. Men jag har spenderat en hel kväll med personen då, och efter en kväll kan jag inte påstå att jag känner personen, hoho!

Inga kommentarer: