fredag, augusti 07, 2009

Baaaah

Jag är grymt uttråkad, för jag har fortfarnade inte kommit på något vettigt man kan göra.
Städa känns HELT onödigt, med tanke på att det är lika skitigt två timmar efter.
Ingen håller ordning.
Ingen diskar ens en gång efter sig!!!
En skiter i det, och då skiter alla andra i det, eftersom ingen vill ju diska åt någon annan.

Lol.
Onda cirkel!!!

Men i morgon så ska jag jobba natt med Filip.
Börjar 23:00, och blir klar 07:30, wiho, gud vad jag längtar! Eller.... inte?

Men det är skönt att det redan är fredag idag! Otroligt skönt.

Frågan är vad man ska göra på söndag? Jag är ju förmodligen HELT slut efter att ha jobbat natt.
Aja, vi märker väl vad tusan man orkar.
Nej just ja, det finns inget att göra :( :( :(

Hoppas dem hör av sig om lägenheten snart!!!



HEJ DÅ...

Inga kommentarer: