söndag, augusti 30, 2009

Ägg i håret

En gång i tiden var mitt hår långt, enda ner till brösten!
En gång skulle jag klippa topparna, och kom ut med en hårlängd till öronen.
En gång blev jag riktigt jävla förbannad på en idiot frisör.
Men nog om det..

Enda sedan den dagen har jag kämpat och försökt att få långt hår,
jag har därför skitit i att klippa mitt hår, även färgat och blekt det som en idiot,
vilket har gjort att mitt hår att gått av, och att jag har måsta klippa bort mycket hår.
Men i början av detta år så tänkte jag: "Nu ska jag ge fan i färga eller bleka håret, och försöka klippa topparna regelbundet."

Att klippa håret regelbundet har dock inte hänt, men jag har inte färgat eller blekt håret.
I stället så har jag använt olivolja lite då och då, och försökt att inte tvätta det så ofta, bara när det har kännts skitigt, eller när det har varit fett.
Men nu när jag bor i Oslo med en massa grabbar så finns det inget olivolja,
så nu sitter jag här, med ägg i håret..
Vi får se om det funkar bra!

Läste på en sida att man ska ägg i håret i cirka 20 min, sen skölja ur det.
Det stod även att håret skulle lukta illa.. Jag hoppas att dem menar att det bara luktade illa då det var i håret, inte när man sköljt ur det :(

Och jag hoppas att det ger resultat! För det var inte det enklaste att massera in i håret, utan det var skitkrånligt!
Flög ägg"slem" överallt, haha.




By the way, HÅLL TUMMARNA FÖR OSS!
Filip är och kollar på en lägenhet hus nu!
HOPPAS VI FÅR DEN! För i såna fall flyttar vi den 1/9!

Inga kommentarer: