måndag, april 16, 2007

Fuck

Vad fan gör jag vaken nu?
Klockan är sju & jag vaknade för en timme sedan.
Sen kunde jag inte somna om pga ett fucking myggbett som jag fått på stortån :@
Sen så klev jag upp, började hosta slem som en gris, plus att jag har tappat bort mobilen.
Fast mobilen är bara ett plus att tappa bort, då slipper man en massa sms & ringningar.
Man behöver inte bry sig om den när den ringer, fett skönt.
Men jag vill fortfarnade sova, sova sova sova.
Sa åt Jojje att ställa klockan på tio i alla fall så att jag skulle komma upp i skaplig tid.
TIO, INTE SEX! FATTA HJÄRNA! JAG BEHÖVER SOVA NU!
Åh, fucking kuk.

Ska in till stan sen, skulle behövt köpa nått, men det blir svårt eftersom jag inte har pengar.
& tigga av Jojje skulle kännas dumt, även om han är skyldig mig pengar, men dom har jag sagt till han att får ge mig när han har skrotat bilarna.
Well well, fint väder idag i alla fall, ska tugga i mig en riesen nu sen försöka somna om, gonarre alla :) hoppas jag...


Over&Out


[Update]

Åh, på ett sätt vill jag ha sommar,
på ett annat sätt inte.
Jag vill inte att du ska åka dit bort, jag vill inte.. Jag är så jävla rädd..


Over&Out

Inga kommentarer: