torsdag, juli 09, 2009

fffffffffuuuuuuuuuu

Missade min psyktid igår.
KUL.
Eller ja, jag valde väl att stanna hemma eftersom jag hade sovit en timme och mådde otroligt illa.
Var knappt kontaktbar.

Idag har jag ringt Psyk 30 gånger, upptagenton hela tiden, och nej, jag skojar inte.
Började ringa vid 13:00, och gav upp vid 14:08.

OCH NU HAR JAG FITTIGT JÄVLA MYCKET ÅNGEST......
Jag hatar mitt liv...
Jag vill ta mitt liv, och kasta det i en soptunna.

djupt, ännu djupare

hahaha, seriöst
jag försöker bryta mina fingrar, hahahahahahahahahahahahahahha..,..........

jag kan inte sluta grina, jag kan inte sluta hyperventilera, hahahahaha, så jävla fittfjant jag är......
och ingen kan krama.............................................
undra hur den här natten slutar.-.---..........
hahahahaha, som den skulle oroa er, hsahahahah
den har ni hört så många gånger förr
och jag lever fortfarande
varför skulle jag ta mitt liv?! hahahahaha, precis
hahahah
en jävla fjant är ordet som beskriver mig

hahaha
jag grinar och skrattar åt allt jag skriver, hahaha
jag ler hatiskt, riktigt jävla hatiskt, hahahaha



era jävla fittor.

Inga kommentarer: