söndag, april 19, 2009

Women Only

Jag har inte gjort nånting vettigt idag.
Eller..
Jo, jag har plockat ur diskmaskinen och lagat tacos med Plüppis.
Och gjort en egen guild på Shattered hand - Women only!
Jepp, den är bara till för kvinnor!
Var dock svårt att få tag i nio stycken som ville gå med, så det var en karl som fick gå med, men han hade female char.
(han var nog homosexuell irl).





I fem dagar nu, typ, så har jag bara legat och funderat vad fan som ska hända med mitt liv.
Jag har aldrig riktigt haft några framtidsplaner, eller drömmar.
Eller jo.. När jag gick i dagis ville jag bli polis eller stuntwoman!
Men nu ser jag mig själv bara i en gränd, ensam, och misslyckad.

Jag är så jävla rädd för framtiden.
Den skrämmer mig så mycket att jag vill ge upp.
Att alla jag älskar kommer att försvinna, att mitt så kallade liv kommer att bli ännu mer patetiskt.

ARGH..... Jag orkar fan inte.

Inga kommentarer: