tisdag, mars 03, 2009

This skin is a mirror,

Har v.psyk hört av sig idag som dem skulle? Nej.
Vad ska jag/min mor göra i morgon? Skälla ut dem.
Jag har börjat gå sönder eftersom jag bara får gå och vänta på att dem ska höra av sig.
Orkar inte skriva nå mer om det där nu.

Opeth gav mig nästan en orgasm i fredags.
Mina absoluta favoritlåtar var med! Det kunde inte ha blivit bättre!

Sov hos Lotta i natt.
Vi spelade rita och gissa med Linn och Niclas.
Lotta och jag vann överlägset! Linn hade det inte så lätt att gissa! :D

WoW förklarar min dag.
Dingar 26 snart.


This skin is a mirror,
The eyes hover with ignorance,
Hell throb from your lips,
Sucked in and safe from the world of sleep.

All years caring for a liar,
The barren drift road is winding higher,
You're a moth too close to the fire.

You are stuck in a beautiful future,
Changing and waiting and seeking the truth of it all.

Inga kommentarer: