torsdag, februari 26, 2009

Nothing lasts, but nothing is lost

VARFÖR.. HAR.. JAG.. ÅNGEST.. IGEN?!
Den gick ju över. Den försvann ju.
Jag hade ingen ångest!
Den försvann när vi åkte till Amsterdam, tills dagen då jag blev inkörd till akuten.
Jag orkar inte med någon jävla äckelångest.
Jag vet inte vad den beror på.

Aja. Ska ringa soc nu och säga att jag lämnar mitt sista urinprov i morgon, är less på skiten, behöva gå dit i onödan.
Ska även ringa v.psyk och fråga hur fan dem menade när dem sa "Vi hör av oss inom en vecka".
Det har gått nio dagar nu, och det kallar jag inte INOM en vecka.

Nothing lasts
Nothing lasts
Everything is changing into something else

Nothing is wrong
Nothing is wrong
Everything is on track

William blake said
Nothing is lost, nothing is lost
And i, i really believe that
That we all move on

Inga kommentarer: