måndag, februari 09, 2009

HAHAHA, shit alltså.

Jag är kär i mina shitlocks, som jag har kommit fram till att man kan kalla dem.
Men något jag inte är kär i det är skolan, och alla jävla rykten.
Jag fick höra idag från Forsas kurator att jag har drogproblem och röker hasch och tar tabletter nästan varje dag.
Kul att höra!

Jag har inte rökt en endaste gång sedan jag började skolan, men jag tycker det är helt okej att jag, och andra människor röker så länge man sköter sig, kan ta vara på sig, osv.
Och jag har tagit xanor EN jävla gång pga att jag inte stod ut länge, fick ju aldrig någon jävla hjälp från vuxenpsyk hur jävla mycket jag än ringde. Skitkul liksom.....
Får inte komma tillbaka till skolan förens jag har fixat mina problem, haha.
Kul att människor hellre lyssnar på rykten än på människan som det pratas om.

Så nu ska jag antaligen pissa, och bevisa att jag inte för alla att jag inte röker varje jävla dag, shit alltså.. Blir så jävla irriterad.
Sen så flyttar fan jag och Filip till Gävle, eller liknanade och förhoppnigsvis får tag i något jobb. Det vore så jävla värt att få ihop pengar och dra ifrån det här jävla skitlandet.

Nu ska jag spela WoW och dricka cola. Inte kokain, utan coca-cola!!!!!! (lika bra att förklara så att folk inte säger att jag tar sånt också)

Inga kommentarer: