fredag, februari 13, 2009

Fuckingjävlaskitsaker

Fatta att jag inser.. fatta att jag vet... fatta att jag inte är helt jävla dum i huvudet....
Jag.. vill.. bara.. försvinna.. härifrån..
Aldrig mer... sätta min fot på detta ställe.

Vuxenpsyk en gång i veckan
Soc en gång i veckan
Beroendecenteret... två gånger i veckan
KUL LIV JAG HAR.

Jag ska skala bort min hud.
Jag ska försvinna långt härifrån.
Jag ska börja om allt så att jag för en gångs skull kan ha liv.
Jag hatar alla mina känslor inom mig.
Jag hatar allt som finns i mitt huvudet.
Alla jävla värdelösa och fittiga minnen som hela tiden ska KOMMA OCH DYKA UPP I MITT JÄVLA HUVUD.......
JAG VILL INTE SE DEM HÄR SAKERNA I MITT JÄVLA HUVUD.... FATTA........
ALDRIG MER VILL JAG SE DEM.... JAG VILL BARA ATT DEM SKA FÖRSVINNA........................
Bort... bort... bort.........

Inga kommentarer: