söndag, december 21, 2008

Update

Hela dagen har varit irriterande.
Klev upp 07:30 för att gå med hunden, käka frukost och sedan dra vidare till Sollefteå för att spela match 14:00.
Kul, kul, kuk. Vi förlorade, oväntat? Icke. (8-0).
Kom hem vid 20:30.

Och hela dagen har jag fan tänkt på morfar. Jag saknar honom så otroligt jävla mycket.
Jag kan fortfaranade inte förstå att du är borta.
Men nu dröjer det inte länge tills vi får träffas igen!
Min älskade underbara morfar. <3


14:e december 2008

Det är tragiskt. Jag har spelat hela dagen, och hade nyss en match på 1h och 2min.
Sjukt. Jag har blivit beroende.
Ska nog fika lite nu, sen köra lite mer, eheh.

Hej då!

/

17:e december 2008
En dag började Jennifer se lite mer hopp i sitt liv.
Den dagen är idag, för hon fick nyss reda på att hon har kommit in på Forsa folkhögskolan, och börjar den 7 januari 2009!

JAG LÄNGTAR SÅ ATT JAG NÄSTAN DÖR!
Det känns så sjukt underbart! Jag vågade till och med ringa själv till skolan och säga att jag vill gå kursen! (det stog i brevet att man skulle ringa så fort som möjligt så att dem visste att man fortfarande ville gå).
MEN ÅÅH! JAG ÄR SÅ JÄVLA NÖJD NU! OCH TAGGAD INFÖR TRÄNINGEN I KVÄLL!
WIHO!

/

19:e december 2008

Opeth var nästan för grymma igår. Och jag är glad att Micke inte mesade sig för att han var förkyld, utan att han körde på ändå!
Hade dem ställt in en gång till då jag har tänkt se dem hade jag slutat lyssna på dem!
Men där ljög jag.

”You are stuck in a beautiful future
Changing and waiting and seeking the truth of it all.”

Inga kommentarer: