söndag, december 07, 2008

As the years pass by

J-j-ju-ju-ju-judeslägga.

Längsedan jag fick en sådan, otroligt najs. Lyssnar på Graveyard och Filips klickande och tryckande när han spelar Fallout 3.
Gud vad hungrig jag är! SHIT ALLTSÅ! Skulle behöva en... en.. banan! Skulle vara fett gott!
Smakar salt i käften. Vill ha något att äta på. som sagt..

Jag ryser när ringen nuddar min hud.
Känslan i kroppen blir så skön.
Jag blundar och ser en milkhsake, jag lutar huvudet bakåt och jag åker omkring. Världen känns otroligt liten, lika liten som en film. Så som världen ser ut att vara i filmer.. jordglob? KANSKE.. Jag vet inte.
Basen känns in i hela kroppen, det ilar skönt i benen.

Fick precis en smäll i skallen, och jag kan inte längre hejda om jag stavar fel, för jag vet inte att det är fel.
Jag ljuger. Jag kan visst ändra, för det har jag gjort för nästan varje ord som jag har skrivit.

Om jag kollar ut så känns det som om det är svinkallt ute. Men ser jag in i skärmen och låte känslorna sprida sig, så känns det varmt. Störigt. Irriterande, och fränt - som min far hade sagt.

Nu ni, nu ska jag fixa min iPhone och lägga mig i sängen, klockan är ju faktiskt 04:40.

Inga kommentarer: