onsdag, november 19, 2008

Hello, I'm Benn.

Det verkar inte finnas någon musik alls som passar till mitt humör just nu. Jag bara sitter och klickar på "Next" hela tiden, men jag kommer inte fram till någon bra låt, och jag har 4539 låtar, vilket ger 13 dagars + 17:31:16 minuters musik. Värdelöst.

Jag sitter bara och väntar på att du ska vakna och höra av dig. Att ringa och väcka dig skulle bara göra saken värre, känns det som. Du är så söt när du sover.

Jag ångrar gårdagen så jävla mycket, jag fattar inte hur dum i huvudet jag verkligen är. Men om du bara visste hur mycket jag har försökt, och verkligen vill - för våran skull.

Och allt du säger hamnar bara i huvudet, mitt tjocka huvud, och bara ligger. Det finns ingen del av hjärnan som tar in det du säger, så jag blir bara förvirrad. Jag önskar att jag vågade göra det igår. Önskar att jag bara vågade försvinna från allt.

Ibland vill jag bara byta liv med dig, så att du verkligen känner hur jag mår, och hur det känns att alltid ha varit "det svarta fåret". Och hur mycket jag verkligen har försökt, och kämpat, men aldrig fått den hjälp jag har behövat. Du är så dum i ibland, men jag älskar dig för att du försöker.

Äh.. Vakna bara, så jag får prata med dig, så jag får be om förlåtelse. Så att vi kan försöka få igång allt.

Jag såg aldrig filmen igår.

Inga kommentarer: