lördag, november 08, 2008

Amsterdam

Toaletterna har ar en otrolig pain-in-the-ass-toaletter! Det ar som en djuptallrik som man forst skiter i, UTAN VATTEN(!) sa det stinker skit overallt!
Och rummet ar sa litet ocksa sa det finns ingen ren luft, buhu!

Och har en sadan stor hemlangtan! Jag saknar att gosa med min sota, fina och underbara hund, jag saknar mitt sunkiga (men fraschare an har) rum, min sang, OCH MIN SAKRA SKONA TOALETT UTAN DJUPTALLRIK!
Jag vill bara hem so badly! Bajsa riktigt bra och bekvamt. Gar och sager till Filip hela tiden ”I morgon ar det bara en natt kvar har!”
Vill hem, hem, hem!
Kanns som om jag har sett allt har nu, ehehe.
Finns inte sa mycket att se. (jag tror att allt det har har med toaletten att gora).
Nej, jag saknar faktiskt min hund..

TJOHO!

Inga kommentarer: