torsdag, oktober 23, 2008

Avratz

Jag ska döda eran drömvärld.

Jag klippte mina tumnaglar för korta igår, så nu har jag jätteont i tummarna sedan gårdagen.
Blödde i under naglar igår efter innebandyträningen.
Och jag kan knappt skriva sms! Nog för att det inte är största problemet precis.
Det största problemet är att jag sitter på mitt rum och fryser som en galning, mår även lite dåligt. Kan nog bero på att min bror spydde som en gris i natt, (enligt min mor var det som en gris, vet dock inte hur dom spyr, vet inte ens OM dom gör det.) Stackars lillebror.
Stackars mig om jag blir smittad. (jag vet, jag är egoistisk, men jag hatar spya.)

Och inte nog med det så är jag bajsnödig, men har verkligen ingen ork att gå ner att skita. Jag borde dock göra det.. För det skulle vara skönt... Jag går och gör det nu.

Jag vet att jag inte måste, men jag kan inte sluta.

(här var det tänkt att jag skulle skriva någon fin text från en låt, men eftersom winamp vägrar starta och ge mig någon insparation till vilken text så får det förbli tomt. dock blev det inte tomt eftersom jag fyllde ut med detta.. men.. aja.)

Inga kommentarer: