måndag, september 08, 2008

You have no need for such a useless thing

YO, vad händer?

Hästar togs hem igår, så nu står dom ute på gården och käkar. Hade inte Blizze tappat en sko så hade jag nog dragit ut på en ridtur på pluppen. Men det får vänta tills i morgon.

Vad hände i helgen?
Ärligt talat så vet jag inte vad som hände. Jag minns inte ens veckan som har varit. Har bara små minnen av den.
T.ex: Vi plockade svamp, total ångest i lördags.. sen är det bara tomt.
Kanske dags att skärpa sig lite... eller?!
Kanske dags att tjöta till sig medicin genom att hota.
Får bli det om TVÅ VECKOR då jag ska till BUP. Men det enda som kommer att hända är väl att dom säger:
"Eftersom du är arton nu, så kan vi inte göra något, så vi skriver över dig till vuxenpsyk."
Ska dock bli skönt att hamna där, så jag slipper fittsegäckelbup!
Jag lovar, dom har bara skitit i mig för att jag snart fyller arton.

Jag tar fan livet av mig snart om jag inte får medicin.
Ni kallar mig känslokall, men vad fan är ni själv? Ni säger att ni gör allt ni kan, men det enda ni gör är att sitta på era jävla feta arslen och dricka kaffe. Och vara på semester i tre månader?!
ATT LJUGA TILL OCH MED?! Fy fan..


How could you tell me that I was wrong?
When you would have done the same, toy with emotions until they're gone (you were wrong)
You would have done the same.

I stole your heart, ripped it out, and smashed it on this floor .
You have no need for such a useless thing, broken, forever more.
Life after this, theres no such thing.
You replace my thoughts, with these painful memories
Now you're gone, you're 9 feet under.

Inga kommentarer: