fredag, augusti 15, 2008

The preservation of the martyr in me

JA, då har man varit i Stockholm och Enköping.
Fick äntligen träffa mitt fagra hallon Binx!
Jag har saknat henne så otroligt mycket så att det inte är klokt!
Dock var det så varmt och kvavt så att vi till det mesta satt inne i lägenheten och mm:ade åt varandra, hehe.
Men på kvällarna drog vi oss ut som två blodtörstiga vampyrer.
Bajsnödiga..
Såg bögor och flator, naaajs!

Träffade även min kära Angelica och Dyamin, wöhö!
Mycket najs.
Vi såg även strandadevalar, uärk! Inte najs!
Men det var mycket trevligt ändå!

Dock blev det inte så roligt i Enköping. JAG VILLE BARA DÖÖÖÖ!
Akutpsyk nästa gång det händer samma sak, yeaj.
Jag ville så jävla gärna stanna ett tag till, mest för att få sova brevid min Filip, men också för att få se vad dom skulle göra dagen efter, bläsdöegeg. I hate myself.
Men men..

Igår började jag att lana med André, Jesper och Simon, najs.
Glasögonen på, och jag ser ut som en riktig nörd! Hihihi!
AoE III, wöhö! Jag äger!
Kanske inte..

Tre dagar tills Filip kommer hem, fett najs.
Om det nu är tisdag idag, håller inte reda på dagarna.

Det här är inte livet, det här är något annat.
Jag plågas som fan, men jag kan inte säga varför till mina föräldrar.
Så jag måste vänta..

Inga kommentarer: