söndag, juli 27, 2008

We are so young, our lives have just begun


Att komma från fastlandet och åka ut till Karros stuga var skönt. Underbart skönt!
Komma ifrån alla tankar som snurrar runt i huvudet och bara gör mig irriterad.

Och väder där ute var underbart skönt!
Så skönt att jag till och med badade för första gången på ett par år.
Efter att vi hade badat så hittade jag en "hippie-tröja".
Jag tog på mig den och blev Hippe-Birgitta! Jag var otroligt stilig.
Senare när solen började gå ner så började vi grilla och feta i oss lite fett.
Det var en otroligt trevlig kväll!

Torsdag.
Emma x2 + Jossan kom ut till oss och umgicks.
Mycket yranade, mycket skratt!
"AKTA MITT HUVUD! TRÄDEN FALLER!"
- Citerat Emma Eriksson.

Fredagen minns jag inte så mycket av. Filip kom hem, och vi myste.

Lördagen.
Filip, Shiva och jag drog till Ankarmon och badade.
Otroligt skönt att få svalka sig.
Vi hämtade även Aqui som ville komma och titta på Filips bröstvårtor.
Kvällen var seg. Iggesund - Danulf, Simon, Sneg - Anki och Eric - Hem och kolla på Over the Hedge.
Jag klarade nästan av att se hela filmen utan att somna!

Inga kommentarer: