måndag, juli 21, 2008

Bat country

Jag vet inte vad jag ska skriva.
Det kan nog bero på att jag inte vet vart jag ska börja.
Så jag fortsätter väl skriva så här tills jag kommer på någonting.
Hmm..

Ömmh... blev attackerad av baaats idag.

Jo, i fredags så kom Filip hem! Jag minns dock inte den dagen så bra,
men jag har en känsla om att det var roligt :D
I lördags så tog vi med oss Aqui ut till stugan.
Vi grillade lite, kanske mycket och hade det gosigt!
Efter att vi käkat så såg vi en film, ingen aning om vad den heter, men den var bra!
Speciellt med alla fläskiga människor! ;p

När vi tittat klart på filmen så satt vi rastlös och visste inte vad vi skulle göra.
Minns inte om det var Aqui eller Filip som kom på idéen att spela Monopol på datorn, så vi gjorde det!
Efter att vi spelat i två, tre timmar och jag började på att somna så blev vi sugna på vitlöksbröd, speciellt jag!
Så jag satt... låg där och gnällde om att jag ville ha vitlöksbröd.
Till slut så gick Filip och Aqui iväg mot köket för att stoppa i vitlöksbröden,
och när Filip frågade hur mycket jag ville ha, så hade jag somnat.
Så det blidde inge vitlöksbröd för mig, och inte fick jag se när jag vann Monopol heller!
Hade antaligen 39 miljoner, eller något liknande.
Jag äger!!! WÖHÖHÖHÖÖÖ!

Och nästa vecka, kanske, eller nästa så ska jag KANSKE få åka och hälsa på Filip nere i Enköping, och då passar det bra att hälsa på Binxiiiie också!
Så jag längtar tills det!
Jag läntar också till helgen, oj oj oj :$

Lav ya Filippio!

Inga kommentarer: