tisdag, juli 01, 2008

As the years pass by

För det första..
Hur fan kan man slarva bort papperskorgen på datorn?
Och varför kan man inte hitta den igen?
Blir otroligt irriterad.. Råkade ta bort två bilder, och nu vill jag ha tillbaka dom, MEN DET GÅR INTE.
Jag får helt enkelt skylla på min bror och hans kompisar.
Era bajsbögar!



Och bajshögar på Opeth och Job for a Cowboy som ställde in deras spelning pga sjukdom.
SKA INTE NI VARA HÅRDACOOLAMETALKARLAR?!
Era dummingar.. Till och med Anders Fridén har spelat en konsert magsjuk!
Dumma er... igen...

Men men.. Lite får man väl vara glad över, för resten av "festivalen" funkade väl.
Dom band man väl såg spelade bra! Dock var ljudet otroligt dåligt för vissa.
Graveyard, nya favoriter!
Och bilder kommer väl upp på bilddagboken, NÅNGÅNG FRAMÖVER.
Dock är dom flesta bilderna skit. Bajs..

Mycket bajs idag, mmm.. bajs!
Dock lite bajs mot för vad det var på metaltown.
Kackmagar hade vi alla.




Jag vill glömma den här dagen, jag vill ta bort den här dagen.
Jag vill inte att den ska finnas.
Jag försöker tvätta mig, men jag känner mig fortfarande äcklig.

Lukten efter dig sitter i mina näsborrar.
Jag borsta tänderna, men smaken försvinner inte.
Jag känner dina händer över hela mig, jag försöker skaka bort dom, men det går inte.


Fyra år har gått nu...


Hej då.

Inga kommentarer: