torsdag, juli 10, 2008

Lux Aeterna

I måndags så blev vi klar med golvet - skönt.
Dock har vi en smal rad kvar, som kommer att bli klar om.. Kanske en timme?
Det beror på när Filip kommer hit.
Sen efter det så ska jag ställa dit hyllan, bära in tv:n, hämta DVD:n och 360:in
Och sen efter det så är det dags att fixa lite möbler och lite fina saker.

I tisdags så drog Filip och jag ut till stugan, otroligt mysigt.
Var verkligen skönt att få komma ut dit igen!
Dock var ju Shiva dryg när hon inte kunde hålla sig på tomten, utan sprang iväg till grannarna.
MEN MEN, då fick hon sitta ute själv ett tag! Och efter det så behövdes det bara att göra så en gång till,
sen så stannad hon på tomten hela tiden. Bra där, bra där!

Igår så blev det hits from the bucket.
Var nog ett tag sedan jag fick en sådan judeslägga! Det var underbart!
Fontäno. Fin himmel.
-svart-

Från och med att jag vaknade och fram mot tre så är det bara svart.
Jag hämtade i alla fall antaligen ut min nässpray som ska dämpa ångesten, men.. emmh..
Den funkar för att få igång amningen? Emmmh.. Låter stabilt :S
Spraya vid behov, eheheh.
Fick även nå naturtabletter av min moder som ska lindra oro och tillfälliga insomningsbesvär. Fett...

Nu får Filip ta och komma hit...

Just ja.. Hostade upp en slemklump på touchpaden.
Nu slipper jag lida pga den.

Inga kommentarer: