onsdag, juni 11, 2008

Fuck you all!

Kom igen nu då, ni som är mina vänner, ni som aldrig ljuger för mig, säg mig..
Vad fan gör jag för fel? Vad fan har jag gjort er för att ni ska hålla på och ljuga för mig hela tiden?
"Ska vi ses någon dag?" "Jag bryr mig om dig jättemycket, finns alltid för dig. Älskar ju dig!"
Ni är bara en hög slappa fittor..

Fuck you all....


2008-06-11


Ångest, en sån dryg ångest som alltid känner av, även om jag är glad.
En sån jävla dryg ångest, som jag aldrig lär bli av med.
Vad fan har jag gjort för ett förtjäna detta?
Svara för fan.. Jag vill veta...! ... jag måste få veta... klarar inte av att må så här.
Jag klarar inte av att vara så här ensam..

Alltså visst.. Jag har en familj.
Men jag har alltid haft svårt att pratat med dom.
Har aldrig haft en sån relation till dom pga olika saker bakåt i tiden.
Sure, jag har en pojkvän. Men honom träffar jag otroligt sällan pga att han gör lumpen.
Jag har en hund, och en häst.. Men dom kan inte direkt peppa mig med ord.
Jag vill ha någon som vill vara med mig på veckodagarna, som vill spendera en del av sin tid med mig.
Snacka skit, göra roliga saker osv.
Det är så jävla synd att Binx inte bor här uppe..

På över ett år har jag inte rökt en enda cigg, men nu har jag ett sånt jävla sug efter en.
Kanske fem stycken.. tio...

Fan alltså..... Häääääråååå..........

Inga kommentarer: