tisdag, maj 27, 2008

Don't cry out

Dom senaste dagarna med Filip kan man beskriva med stödord:
Hund.
Tårar.
Sex toalett.
Brun cykel, fem växlar.
Vilse i skogen.
Fontän.
Äh, dåligt minne! Men mysigt har det varit! ^^

Arton dagar kvar till sommarlovet, skönt dä.
Nått som inte är skönt är allt jag måste göra för att bli godkänd!
Det kommer att ta kol på mig! Men jag måste, jag vill!
Jag vill, för jag vill komma in på djurgymnasiet i Stockholm, inriktning hund.
Dock är inte mina chanser så stora, men jag hoppas som bara den!
För jag vill verkligen gå en linje där jag kan få göra nått jag är intresserad av, & få komma ifrån folket här uppe.
Fast Stockholm är väl inte "the place to be" enligt mig, men får jag gå den linjen så är jag nöjd ändå!
Man får hoppas på att man får en lägenhet lite utanför da city!


& i morgon kommer min kära lilla Binx, hihi!
Jag längtar som bara den, saknar henne så jättemycket!
Det är så otroligt skönt att känna en vettig människa med samma intressen.
Helt jävla underbart!

Men men, jag måste sätta igång att jobba med nånting, måste få klart allt på fjorton dagar, buhuuhuuu!

Inga kommentarer: