tisdag, juni 05, 2007

Kapten Jack Sparrow

[08:50]

Fick ett sms av min bror för en halvtimme där han frågade om Jack var hemma.
Jag svarade att han inte var det, sen fick jag ett till sms av honom där han skrev att hans klasskompis hade hittat en överkörd katt.
Jag kan inte beskriva känslan jag fick, men den gjorde ont!
Jag beslutade mig för att kliva ur sängen & cykla upp till E4:an.
Hittade ingen katt nånstans. Så jag ringde Jesper, då sa han att nån hade tagit med sig Jack till vetrinären.
Ringde mamma & berättade allt, hon sa att jag skulle ringa Jeppe & fråga tjejen om hon såg vem som tog Jack dit.
Det var antaligen en vi känner väl.
Så jag ringde mamma, & nu sitter jag & väntar på att hon ska ringa kliniken.
Jag hoppas det blir snart, vill veta hur det går.
Nog för att vi skulle ta bort Jack, men det skulle inte ingå nått lidande.
Vi skulle ta bort han på våran gård så att vi kunde begrava han mellan alla träden på våran gård...
Jag vet inte vad jag ska skriva.
Kommer väl upptatera senare.

Over&Out

Inga kommentarer: