söndag, maj 27, 2007

Orka

Orkaralrkarj385y uh.
Jahapp, på torsdag ska man till cp bup, att ingen fattar. JAG VILL INTE HA NÅN JÄVLA KONTAKT MED DOM LÄNGRE!
Dom har aldrig gjort nått som fått mig må bättre, har aldrig följt deras råd. Klarar mig fint utan dom, märker ingen det? Märker folk inte att jag mår bra nu?
Visst kan jag få utbrott, men det är många som får det, & inte fan går dom till bup för det?
& jag har inte skärt mig på hur länge som helst, jag har inte brytit ihop, jag klarar mig fint!
Visst har jag fått panik/ångest nångång nu, men jag har klarat av det med.
I dont need them.

Som sagt, allt går bra.
Vill bara få nått att göra, så jävla trist att gå omkring hemma, dock skönt på vissa sätt - men tråkigt.


BLÄÄÄH,
jag är så grymt jävla hungrig, jag vill ha mat - NU!
& Jojje är inte här, han är i Norrbo hos sin far med sina bröder, han åkte väl för en & en halvtimme & jag håller på att dö pga att jag saknar honom så GRYMT jävla mycket.
Jag klarar mig inte utan honom nå längre tid.
Hmm, undra om maten är klar nu, börjar lukta lite grillat i alla fall, så jaa..
Jag ska nog käka lite nu, sen så ska jag smälta maten & ut & rida, kolla om hästen ska hålla på & monga sig >_<


Over&Out

Inga kommentarer: