fredag, april 27, 2007

Jag är slut i hela kroppen, kan nog bero på efter turen med Blizze igår, han skulle bara hålla på & jävlas hela jävla kuk tiden! Jag blir så förbannad. Så var han inte i början när vi köpte han. Då ville han inte ens gå hem, han ville gå längre & mer & mer hela tiden. Men nu går han till våran utfart & står där & vägrar gå framåt. Sen om man till slut efter en kvartsväntande & backande så går han kanske 200 meter, sen så stannar han igen, JAG BLIR SÅ JÄVLA LESS PÅ DIG HÄST JÄVEL!

Men jag älskar dig :) Du är super underbar ändå. Det är bara vi två som har egen vilja.
& nu går jag & är orolig för dig.
Var nyss upp med mat till honom, hörde han gnägga ifrån ligghallen, men han vägrade komma ut.

Jag tog med mig en full famn med hö & gick upp, tänkte locka ut han & visa att det fanns hö.
Men det enda han gjorde var att lukta på maten. Han rörde inte ens läpparna.
Jag är rädd att du blivit sjuk igen.
Jag börjarde ta dig på bogen, du var alldeles varm där, nästan svettig.
Jag vill inte att du ska vara sjuk.
Det var en timme sedan & du har inte rört maten än, du bara står där uppe & suckar.

Jag ska gå & kolla till dig nu.

Over&Out

Inga kommentarer: