lördag, mars 24, 2007

Med dig är jag..

Med dig är jag mig själv.
Men.. Är jag verkligen det?
För när jag tänker efter, jag vill inte ha det här håret, jag vill inte sminka mig så här, jag vill inte klä mig så här.
Det gör jag bara för att inte få dig att skämmas över mig.
Visst, jag har inte dom där snygga tajta jeansen som är så snygga på mig så att du kan se min söta stjärt.
Men om jag verkligen skulle få bestämma så skulle jag inte se ut så här.
Jag skulle klippt håret för längesedan, klätt mig på ett helt annat sätt.

& dom sakerna du säger, tjejer är så förbannat ful i kort hår.
Hur tänker du egentligen? Tänkte du på den där bruden som du sparat bilden på? Hon som flashade brösten & var så fin, hon hade kort hår. Men det tänkte väl inte du på, du kollade väl in annat.
Septum, det är skit fult, tänkt på att du har det?
Kort lugg, as fult, finns inget fulare, du har det.

Tänk dig för, innan du säger nått.

Over&Out

Inga kommentarer: