fredag, mars 09, 2007

?

Alltså, nu har jag lyssnat på nokturnal mortum - tnematset wen nocturnal mortum flera tusen gånger.
Det gör mig väldigt deprimerad, så synd om mig liksom... ööööh...


Hmm.. Undra vad fan man ska göra i kväll. Jojje åkte hem vid fem för att han skulle kunna komma upp i tid i morgon då han ska pippla med bilen.
Så man kan ju börja fundera vad tusan man ska göra i morgon, för hemma tänker jag då inte vara när min bror fyller år.
Jag får typ, gå ut & gå.


Jag önskar att jag hade nån att vara med, nån att dela mina hemligheter med.
Jag har ju Jojje & Jenny.
Men Jojje är jag jämt med, & Jenny bor för långt bort för att jag ska kunna umgås med nångång ibland då Jojje inte är här.
Alltså... Är jag så jävla ful, äcklig & tråkig så att det inte går att vara med mig?


Over&Out

Inga kommentarer: